اکثر ان ایرانی خواندن رمان عاشقانـه را دوست دارند و رمان‌های زیـادی مـی‌خوانند با مجله صورتی‌ها همراه باشید که تا برای شما بهترین رمان عاشقانـه را معرفی کنیم. رمان ماه و ماهی با خواندن رمان نگاه‌تان بـه زندگی و عشق و دوستی عوض مـی‌شود و نگاهی تازه بـه زندگی عاشقانـه خواهید داشت. رمان ماه و ماهی درون ادامـه مـی‌توانید رمان عاشقانـه مرگ ماهی را دانلود کنید. با ما همراه باشید با رمان مرگ ماهی

دانلود رمان مرگ ماهی

خلاصه‌ای از رمان مرگ ماهی:

ازدواج سنتی ماه دخت و معین کـه به یک ازدواج پیچیده و پر از سکوت تبدیل شد… حضور برادر معین کـه باعث مـی‌شود دهان بسته این پیوند بالاخره بـه اعتراض باز شود…. همـه چیز بستگی بـه نگاه آدم‌ها دارد… بـه غرق شدنی مـی‌گوییم مرگ کـه برای ماهی زندگی است.

قسمت کوتاهی از رمان مرگ ماهی:

روی هوا یک چیزهایی مـی‌گفت کـه یک درصد از صدش بـه درد مـی‌خورد. تقصیر خودش نیست آقا جان… پدربزرگم که تا زنده بود دهانش را کوک زده بود… از بس کـه نمـی‌توانست چیزی بگوید، رمان ماه و ماهی بعد مرگ اقاجان یک بشکاف برداشت و حرف‌های ناگفته‌اش را بالا آورد… آقاجان سخنران خوبی بود اما به منظور در و همسایـه و اهل بازار… دعواهای خانوادگی را فیصله مـی‌داد اما همـیشـه موقع اختلاف‌های فامـیلی دیر مـی‌رسید… بنگاه شادمانی راه مـی‌انداخت اما دایی بیچاره‌ام که تا سی و سه سالگی همچنان عذب مانده… فکر مـی‌کنم آدم‌ها هیچ‌وقت آنجایی کـه باید باشند نیستند. حالا از همان روزهای اول دهان باز کرد و چیزی پراند کـه ما را مجبور کرد اخر هر هفته اینجا باشیم… پنجشنبه‌ها همـیشـه تایم خانـه ما بود و جمعه‌ها خانـه محمودخان… معین هنوز نیـامده و دایی سهیل نشسته روی مبل و راه بـه راه از معین مـی‌پرسد و منی کـه خیلی اطلاعات چندانی از کار و بارش ندارم… با سفره شام را مـی‌چینیم!

صدای خنده سهیل مـی‌آمد و این یعنی معین آمده… سهیل آدم تلخ و رک و دیرجوشی بود اما از معین خوشش مـی‌آمد غیر از آن چون هم سن و سال بودند این صمـیمـیت را دو چندان مـی‌کرد.

نویسنده رمان مرگ ماهی:

فاطمـه حیدری

: رمان ماه و ماهی




[رمان عاشقانـه مرگ ماهی - دانلود رمان مرگ ماهی با لینک ... رمان ماه و ماهی]

نویسنده و منبع: آیدا علیزاده | تاریخ انتشار: Mon, 16 Jul 2018 23:44:00 +0000